reklama

My Key

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ľúbime, tak sami a bez výsledku. Čakáme kým nám láska splatí svoj dlh. Taký nekonečný a toľké roky očakávaný. Keď je človek z toľkej sily lásky až bezmocný. Lebo ju nemôže prejaviť, nemôže ju napísať do očí toho druhého, nesmie ju dať. Musí si postaviť silnú armádu okolo brány, ktorá mu zadržiava myšlienky. ..myšlienky vedúce priamo do hĺbky srdca, do hĺbky duše. Čo je teda hlbšie? Srdce, a či ...duša? Ja viem len toľko, že hlboká je moja oddanosľ voči jednému, nádherne existujúcemu človeku. Človeku, ktorý mi pri pomyslení spôsobuje chvenie duše.. tela.. pochodu myšlienok.. Buráca všetky zrozumiteľné myšlienkové sledy.. Spôsobuje skrat vo vetách.. samotných slovách.. Vravela som, aké krásne dokážu byť hviezdy? ..ach.. ja pochábeľ.. komik.. Dav, môžes sa smiať.. Hviezdy že sú nádherné? Sú len márnomyseľnými egoistkami, farizejmi ... v porovnaní s ľudskosťou v jeho očiach.. v ňom celom.. On ich pokoril.. Aj všetky západy aj východy slnka, aj to, keď sa rodí nový život.. nový duch. Je mojím duchom.. opantáva moju myseľ, moje slabé telo, vysilené z toľkého vnímania jeho podstaty.. Neviem sa odpútať od tejto sily, ktorou na mňa pôsobí.. Je čistiacim magnetom, hoc je to najnezmyselnejšia kombinácia dvoch slov, ale mne zmysel dáva.. Priťahuje na seba všetkých mojích zlých démonov a moju myseľ zanecháva dokonalo čistú.. Pripravenú prijať všetkých zlých duchov z neho ..a to s láskou.. Skrotiť ich a podmaniť si ich, prevychovať na dobro, na jar života.. Dá sa vôbec to nehmotné, čo mám vnútri, opísať v slovách?.. Krása sa definovať nedá.. Tá moja krása z neho.. sa.. nedá..
Iný by mi ťa opísal možno jednou vetou.. možno slovom.. Lebo prečo? Lebo krása.. ale nie krása rozhoduje o tom, koho ja budem milovať, ale láska, ako iní ľudia nazývajú to, čo ja cítim vnútri.. láska nám vraví, koho vnímame ako krásneho.. A ty si nádherný..

Nikola Šimonová

Nikola Šimonová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest. Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.Believe in a heaven, believe in the night,believe there's a path to follow, believe in the light...just believe in angels...I want to believe... It can't rain all the time (~CROW~MAD~GIRL~) Zoznam autorových rubrík:  BásneDays of War, Nights of LoveSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu