reklama

Milovaný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

..Ty, ktorý si mi dal dušu, Ty, ktorý si mi dal schopnosť milovať, vytrhni moje telo chabé zničené a ošľahané vetrom smútku, vytrhni ma z čierňavy.. pošli mi anjela.. Dve oči, jedny pery a dve ruky, ktoré ma uchýlia a uhasia môj smäd po túžbe milovať.. nech ma mnoho podôb a predsa pre mňa, len pre mňa, tú jednu..jedinú..pre iných zatajenú.. pošli mi niekoho, koho vtiahnem do seba ako cigaretový dym a koho nebudem môct vydýchnuť a udusím sa túžbou po ňom a šťastím, ktoré mi so sebou prinesie.. pošli mi niekoho, kto mňa: malé množstvo, sadu buniek a priestor medzi nimi prevtelí do seba a premení na široké nádherné nebo pod sklonkom krvavého slnka, ktoré nad orientom pomali usína.. a moje city a emócie budú tak silné, že telo zaplače.. ortuť v žilách zahorí.. v slastnom kŕči mi srdce divé bude biť.. a keď sa noc zhlboka nadýchne a dennému svetlu nenechá ani kvapku vzduchu, zošli mi ho a vo mne zhijú všetky smútky a bolesti.. stratia existenciu.. bude búrkou v mojej hlave, ktorú budem napriek nechápaniu milovať.. a budem sledovať západ slnka, keď sa bude prebúdzať.. a budem tancovať v jeho nádychu a zaspávať vo výdychu.. A keď raz zomrie, zmeň jeho telo na tisíce hviezd na nebi, ktoré ho budú pripomínať.. a keď sa na ne budú pozerať, zaľúbia sa do noci..

Nikola Šimonová

Nikola Šimonová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest. Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.Believe in a heaven, believe in the night,believe there's a path to follow, believe in the light...just believe in angels...I want to believe... It can't rain all the time (~CROW~MAD~GIRL~) Zoznam autorových rubrík:  BásneDays of War, Nights of LoveSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu